• .
  • .
  • .
  • .

Acte necesare persoane juridice

1. Declarare cladiri:

  • Declaratie de impunere completata si stampilata cu valoarea de inventar a cladirilor inregistrata in contabilitatea contribuabilului; - Descarca formular
  • Certificat energetic ( Copie )
  • Act dobandire (copie conform cu originalul, semnata si stampilata);
    1. In cazul cladirilor construite cu Autorizatie de Construire:

    -          Autorizatia de construire (copie conform cu originalul, semnata si stampilata),

    -          Anuntul de incepere al lucrarilor inregistrat la organul emitent al autorizatiei de construire,

    -          Proces verbal de receptie (copie conform cu originalul, semnata si stampilata),

    -          Balanta de verificare,

    -          Analitic cont 231 cu evidentierea platilor catre organul emitent al autorizatiei de construire si I.S.C. si copii ale documentelor de plata,

    -          Analitic cont 213 cu evidentierea echipamentelor tehnologice aferente investitiei,

    -          Analitic oricare alt cont in care s-au inregistrat cheltuieli atribuite direct investitiei,

    -          Regularizarea taxei de autorizare (copie conform cu originalul, semnata si stampilata),

    -          Schita cu suprafata construita la sol.

    1. In cazul cladirilor dobandite cu act de vanzare cumparare, donatie, hotarare judecatoreasca definitiva si irevocabila:

    -          Actul de dobandire (copie conform cu originalul, semnata si stampilata),

    -          Fisa bunului imobil,

    -          Balanta de verificare,

    -          Analitic oricare alt cont in care s-au inregistrat cheltuieli atribuite direct achizitiei.

    1. In cazul cladirilor dobandite prin act de adjudecare:

    -          Proces verbal de licitatie ( copie conform cu originalul, semnata si stampilata),

    -          Act adjudecare (copie conform cu originalul, semnata si stampilata),

    -          Cuantumul cheltuielilor de executare,

    -          Balanta de verificare.

    1. In cazul cladirilor redobandite prin rezilierea unui contract de leasing:

    -          Rezilierea contractului de leasing (copie conform cu originalul, semnata si stampilata),

    -          Procesul verbal de predare primire al bunului (copie conform cu originalul, semnata si stampilata),

    -          Raportul de evaluare necesar inregistrarii in contabilitate,

    -          Balanta de verificare.

    • Copie CUI;
    • Delegatie + copie CI delegat.

2. Declarare terenuri:

  • Declaratie de impunere completata si stampilata cu suprafata totala, din care construita la sol ; - Descarca formular
  • Act dobandire (copie conform cu originalul, semnata si stampilata);
  • Schita cadastrala;
  • Balanta de verificare;
  • Copie CUI;
  • Delegatie + copie CI delegat.

* Nota : In cazuri specifice pot fi solicitate si alte documente care sa ateste veridicitatea unor stari de fapt specifice.

3. Incetari terenuri/cladiri:

  • Cerere/adresa de scoatere din evidenta si declaratie cu valoarea/suprafata ramasa in cazul vanzarilor partiale; - Descarca formular si Descarca formular pt scoaterea din evidenta, Descarca formular si Descarca formular pt vanzari partiale
  • Document instrainare (copie conform cu originalul, semnata si stampilata);
  • Balanta de verificare;
  • Copie CUI;
  • Delegatie + copie CI delegat.

* Nota : In cazuri specifice pot fi solicitate si alte documente care sa ateste veridicitatea unor stari de fapt specifice.

4. Acte necesare pentru reevaluare:

  • Declaratie cu noile valori rezultate in urma reevaluarii; - Descarca formular
  • Raport de reevaluare intocmit de specialisti in domeniu;
  • Hotarare Consiliu Administratie referitoare la aprobarea si inregistrarea acestuia in  evidentele contabile la incheierea exercitiului financiar;
  • Dovada reevaluarii intregii grupe de constructii cf. Ordin 3055/2009 ;
  • Balanta lunii in care s-a inregistrat reevaluarea;
  • Copie CUI;
  • Delegatie + copie CI delegat.

* Nota : In cazuri specifice pot fi solicitate si alte documente care sa ateste veridicitatea unor stari de fapt specifice.

5. Modificari valori de impunere cladiri:

  • Declaratie; - Descarca formular
  • Acte care au stat la baza modificarii;
  • Adresa cu evidenta cronologica in cazul modificarilor succesive;
  • Nota contabila, balanta analitica, bilant la declararea intarziata;
  • Copie CUI;
  • Delegatie + copie CI delegat

* Nota : In cazuri specifice pot fi solicitate si alte documente care sa ateste veridicitatea unor stari de fapt specifice.

6. Declarare autovehicule:

1)       Pentru autovehicule in proprietate :

 

- factura in cazul dobandirii de la persoana juridica,
- factura reziduala in cazul teminarii contractului de leasing,
- contract vanzare-cumparare  in cazul dobandirii de la persoana fizica,
- pentru autovehiculele importate – declaratie vamala pentru autoturismele cumparate din tari extracomunitare sau Factura tradusa de un traducator autorizat pentru autoturismele cumparate din tari comunitare (copii conforme cu originalul, semnate si stampilate);

 

2)       Pentru autovehicule in leasing :

 

- copie contract leasing si copie Procesul-Verbal de predare-primire (conforme cu originalul, semnate si stampilate),
- copie contract novatie/cesiune si copie Procesul-Verbal de predare-primire (conforme cu originalul, semnate si stampilate).

 

  • Cartea de identitate (copie + original);
  • Adeverinta RAR sau de la producator pentru atestarea suspensiei pneumatice pentru autovehicule >12 tone;
  • Fisa de inmatriculare vizata de autoritatea administrativ-teritoriala unde vanzatorul are domiciliul/sediul;
  • Certificatul de atestare fiscala atat in cazul transmiterii dreptului de proprietate cat si in cazul transmiterii dreptului de folosinta (cesiune sau novatie) ;
  • Copie CUI;
  • Delegatie + copie CI delegat

* Nota : In cazuri specifice pot fi solicitate si alte documente care sa ateste veridicitatea unor stari de fapt specifice.

7. Incetari auto:

  • Plata la zi a tuturor obligatiilor bugetare;
  • Cerere de scoatere din evidenta, completata, stampilata; - Descarca formular
  • cerere pentru eliberarea unui certificat fiscal in cazul persoanelor juridice; - Descarca formular
  • Factura de vanzare, certificat distrugere (REMAT), contract cesiune sau novatie (copie conform cu originalul, semnata si stampilata);
  • Balanta sintetica (ultima luna inchisa conform legislatiei in vigoare) si Analitic clasa 2 (cont 211, 212, 213 si 231) cu evidentierea bunurilor patrimoniale situate pe raza sectorului 3, inclusiv analitic mijloace transport (propietate si / sau marfa)
  • Fisa de inmatriculare ;
  • Copie CUI;
  • Delegatie + copie CI delegat

* Nota : In cazuri specifice pot fi solicitate si alte documente care sa ateste veridicitatea unor stari de fapt specifice

8. Transfer auto:

  • Cerere de transfer; - Descarca formular
  • Copie CUI nou;
  • Copie Cerere inscriere Mentiuni - Registrul Comertului;
  • Copie Sentinta Judecatoreasca;
  • Copie act intern firma de schimbare de sediu;
  • Balanta sintetica (ultima luna inchisa conform legislatiei in vigoare) si Analitic clasa 2 (cont 211, 212, 213 si 231) cu evidentierea bunurilor patrimoniale situate pe raza sectorului 3, inclusiv analitic mijloace transport (propietate si / sau marfa)
  • Urmeaza incetarea patrimoniala in baza confirmarii luarii in evidenta fiscala a unitatii administrativ teritoriale unde solicita transferul;
  • Copie carti de identitate autovehicole, in cazul in care se inregistreaza transferul de la alt sector la sectorul 3;
  • Fise de inmatriculare;
  • Delegatie + copie CI delegat.

* Nota : In cazuri specifice pot fi solicitate si alte documente care sa ateste veridicitatea unor stari de fapt specifice

9. Modificari ale sediului social:

  • Cerere din partea societatii de solicitare a schimbarii sediului;
  • Copie CUI nou;
  • Copie Cerere inscriere Mentiuni - Registrul Comertului;
  • Copie Sentinta Judecatoreasca;
  • Fise de inmatriculare ;
  • Copie act intern firma de schimbare de sediu sau statut;
  • Delegatie + copie CI delegat.

* Nota : In cazuri specifice pot fi solicitate si alte documente care sa ateste veridicitatea unor stari de fapt specifice

10. Eliberari certificate fiscale indiferent de destinatia acestora:

  • Achitarea tuturor obligatiilor bugetare scadente :
    • in cazul instrainarii bunurilor mobile si imobile inclusiv luna in curs,
    • in celelalte cazuri plata la scadenta;
  • Copie actul de folosinta al spatiului (contract de inchiriere, comodat, acord proprietar, etc.) – obligatoriu pentru certificatele fiscale prin care se solicita acordul de functionare;
  • Balanta sintetica (ultima luna inchisa conform legislatiei in vigoare) si Analitic clasa 2 (cont 211, 212, 213 si 231) cu evidentierea bunurilor patrimoniale situate pe raza sectorului 3, inclusiv analitic mijloace transport (propietate si / sau marfa)
  • Taxa de eliberare certificat fiscal la casierie;
  • Copie CUI;
  • Delegatie + copie CI delegat.

* Nota :In cazuri specifice pot fi solicitate si alte documente care sa ateste veridicitatea unor stari de fapt specifice

11. Restituiri/compensari:

  • Documentele de plata in original sau copie conform cu originalul, semnata si stampilata, dupa caz, prin care s-au achitat sumele catre bugetul local sector 3;
  • Documentele care au stat la baza constituirii sumelor de restituit/compensat (acte de schimbare sediu, acte de instrainare, hotarari judecatoresti definitive si irevocabile etc);
  • Balante analitice;
  • Inventarul mijloacelor de transport, etc, in functie de situatia particulara a fiecaruia ;
  • Copie CUI;
  • Delegatie + copie CI delegat.

* Nota :  In cazuri specifice pot fi solicitate si alte documente care sa ateste veridicitatea unor stari de fapt specifice

12. Declarare ocupare domeniu public:

  • Copie Aviz urbanism sau orice document de atribuire a suprafetei;
  • Schita amplasament;
  • Copie CUI;
  • Delegatie + copie CI delegat.

* Nota : In cazuri specifice pot fi solicitate si alte documente care sa ateste veridicitatea unor stari de fapt specifice

13. Scutiri:

  • Cerere pentru acordarea scutirii in cazul persoanelor juridice. – Descarca formular
  • Actul de propietate al bunului pentru care se solicita scutirea la plata ;
  • Documente justificative in baza carora se solicita scutirea ;
  • Copie CUI ;
  • Delegatie + copie C.I. delegat.

* Nota :  In cazuri specifice pot fi solicitate si alte documente care sa ateste veridicitatea unor stari de fapt specifice

14. Stabilirea taxei pentru servicii de reclama si publicitate:

  • declaratie de impunere pentru stabilirea taxei pentru afisaj in scop de reclama si publicitate – Descarca formular
  • declaratie de impunere pentru stabilirea taxei pentru servicii de reclama si publicitate – Descarca formular
  • delegatie
  • copie c.i. delegat
  • contract spatiu unde se desfasoara activitatea de reclama/afisaj/publicitate
  • schita cu dimensiuni a reclamei respective
  • autorizatie de construire si memoriu tehnic cu schita casetei luminoase(acolo unde este cazul;)
  • contractul de prestari servicii de publicitate si factura emisa; in cazul in care factura cuprinde prestari de servicii pentru mai multe unitati administrativ teritoriale, acestea se vor defalca explicit.

* Nota : In cazuri specifice pot fi solicitate si alte documente care sa ateste veridicitatea unor stari de fapt specifice

15. Stabilirea taxei hoteliere:

  • declaratie decont  privind sumele incaste reprezentand taxa hoteliere  – Descarca formular
  • C.U.I.
  • Delegatie
  • copie c.i. delegate
  • Analitic clasa 7 din balanta de verifcare reprezentand venituri din cazare

* Nota :  In cazuri specifice pot fi solicitate si alte documente care sa ateste veridicitatea unor stari de fapt specifice

シャネル ピアス コーチ 財布 グッチ バッグ