• .
  • .
  • .
  • .

Punctul de Contact Unic Electronic

Incepand cu luna decembrie 2017 Primaria Sector 3 prin Directia Generala Impozite si Taxe Locale pune la dispozitia contribuabililor persoane fizice si juridice detinatori de semnaturi electronice, de pe raza sectorului 3 posibilitatea obtinerii certificatului de atestare fiscala on-line prin platforma PUNCTUL DE CONTACT UNIC ELECTRONIC (PCUe) dezvoltata de Agentia pentru Agenda Digitala a Romaniei - Platforma pentru Integrarea Serviciilor de E-Guvernare in Sistemul Electronic National.

Agentia pentru Agenda Digitala a Romaniei ofera contribuabililor, prin portalul eDirect, posibilitatea obtinerii de autorizatii / avize / calificari / certificari, prin intermediul mijloacelor electronice, fara a fi nevoie sa se deplaseze la ghiseele institutiilor care furnizeaza astfel de documente.

Pagina Principala

De ce să utilizăm PCUe?

  • Elimina mersul la ghiseu
  • Diminuează durata de obtinere a avizelor/autorizatiilor
  • Asigură transparenta in solutionarea dosarului

Pentru a putea utiliza PCUe este necesar sa va autentificati prin una din urmatoarele variante:

  • ghiseul.ro – folositi userul si parola pentru aplicatia www.ghiseul.ro daca sunteti deja utilizatori ai acestui portal

Pentru autentificare, persoanele care au cont pe www.ghiseul.ro se pot loga pe http://edirect.e-guvernare.ro cu acesta, fara a mai fi nevoie sa-si creeze un cont nou.

Persoanele interesate care nu detin cont pe www.ghiseul.ro trebuie sa parcurga urmatoarele etape:

  1. Se acceseaza platforma http://edirect.e-guvernare.ro
  2. Crearea contului - se merge la sectiunea CONT NOU - Cont persoana fizica/juridica - Se completeaza rubricile din sectiune cu datele personale, dupa aceea se alege un nume de utilizator si o parola. Confirmarea crearii contului se primeste pe adresa de e-mail indicata de catre solicitant. Se acceseaza link-ul primit în email-ul de confirmare, contul fiind astfel creat.
  • Certificat digital calificat valid

Mai multe informatii despre modul de utilizare puteti gasi accesand link-ul urmator: https://edirect.e-guvernare.ro/SitePages/ghiddeutilizare.aspx sectiunea “Ghid de utilizare - cetățeni si persoane juridice”.

Servicii accesibile prin mijloace electronice

  • Transmiterea dosarului online în orice moment
  • Verificarea stadiului dosarului
  • Reducerea costurilor și timpului necesar în obținerea autorizatiilor/avizelor

Procedurile la care contribuabilii au acces se intituleaza “Eliberarea certificatului de atestare fiscala pentru persoane fizice” si “Eliberarea certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice” si pot fi regasite in Catalogul de Servicii – Servicii nationale – Servicii ale administratiei publice locale -  Impozite si taxe locale - unde pot gasi in lista Directia Generala Impozite si Taxe Locale Sector 3 si alaturat tipul de procedura disponibil. In vederea depunerii documentatiei se acceseaza optiunea “Lanseaza solicitare”, iar la sectiunea “Autentificati-va” se bifeaza, dupa caz, eDirect, ghiseul.ro sau Certificat digital calificat.

Pentru obtinerea documentelor electronice solicitatea prin PCUe este necesar sa fiti posesorul unui certificat digital calificat/semnatura electronica si sa fiti indreptatit sa solicitati aceste documente.